Ezen a héten: Incursion, 2. rész   10 hozzászólás

Az alábbiakban spoilerek szerepelnek az eheti részről!

A mai részre egy idézetet szántam Joseph Mallozzi blogjából:

“…the biggest HOLY #%&@! ending I have ever written.”
“…a legnagyobb AZTAK*RVAMINDENIT befejezés, amit valaha írtam.”

Trailerek, képek a GateWorld-ön.

Reklámok

Posted 2010. június 11. by Nekomajin in Ezen a héten, Hírek

Tagged with ,

10 responses to “Ezen a héten: Incursion, 2. rész

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tök durva, a német RTL 2-n már szerdán(!) lement a szezonzáró rész német szinkronnal (pontosabban a 2 uccsó epizód egymás után), csak sajna későn vettem észre és ezért inkább megvárom az eredeti verziót magyar felirattal. De azért ezek a svábok tudnak valamit… 😀

  2. Az Oroszoknál meg már egy hónapja lement az egész móka.

    Mellesleg Mallozzi szarjon be, hogy ilyen cliffhangert írt! >_>

  3. Én azt vártam, hogy a legvégén az elsötétülő képernyőnél felhangzik, ahogy lövöldöznek egy sort Youngékra, dehát ez nem jött össze. :S (Bezzeg amikor az SGA-ban a replikátor hajókat keresték és annak az epizódnak végén elkezdett sűrűn pittyegni a PDA-juk… :D)
    Most egyedül TJ dolga lesz érdekes, a többit elég egyszerűen meg lehet magyarázni. Ennél sztem jobb cliffhanger is lehetett volna, főleg, hogy a 2. szezonos trailer alapján semmi időugrálós/dimenzióváltoztatós/az egészet csak álmodós (én ezeket képzeltem el) újdonságra nem számíthatunk, “csak” simán folytatódik a történet. Azért persze kaparhatjuk rendesen a falat őszig… 🙂

  4. Igazából ez nem a jajjmostmifogtörténni cliffhanger volt, hanem inkább az a fajta, amikor mindenki bajban van, de mindenki máshol, ezért sok szálon fut a sztori. Így visszagondolva tényleg nem volt _annyira_ nagy durranás, de amikor néztem,a kkor azért ütött rendesen. 😀

  5. Az mondjuk tény, hogy markoltam a székkarfát rendesen, de az igazi euforikus hatás elmaradt. Ezt a fajta megoldást inkább egy szezonközi duplarészbe képzeltem volna el, bár azért így sem rossz. Illetve majd meglátjuk, hogy hogy jönnek ki belőle a szereplők. 🙂

  6. Na mondjuk jelen helyzetben el tudom képzelni, hogy valaki meghal. Mert azért ha visszagondolsz, még soha senki nem halt meg évadzáró cliffhanger után. Most viszont simán el tudom képzelni.

  7. Meghalni? Hmm. Lehet. De vajon ki? Őszintén szólva én főleg Youngot tudnám elképzelni, az érdekes csavar lenne. És akkor a Lucianék lennének a főnökök a hajón, az emberek meg afféle elnyomottak.
    Valahogy muszáj megegyezniük, mert különben az emberek nem jutnak a kapuhoz, viszont a szövetségnek meg kell akadályoznia, hogy akármikor kiereszthessék tőlük a levegőt.

  8. Ejnye, hát Telford? 😀
    Mindenesetre remélem, hogy lesz valami nagy csavar a sztoriban az évad elején.

  9. Á, Telford túl nyilvánvaló lenne, sztem pont, hogy Kiva patkol el és így nem derül ki Telford árulása. Ergó ő tompíthatja továbbra is a két tábor közti ellentétet. Aztán lehet, hogy neked lesz igazad. 😀

  10. Szerintem nem tudja már sokáig játszani ezt a szerepet. De már csak rohadtsokat kell aludni, és megtudjuk. 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

