Véget ért a Universe első évadja   12 hozzászólás

Tegnap este a Syfy levetítette az SGU első évadjának utolsó részét.
A második évad premierje szeptember végén vagy október elején lesz a Syfy-on. Már csak kicsivel több, mint 100-at kell addig aludni…
Ennek örömére kiadták az első hivatalos trailert is, amit a Tovább >> linkre kattintva tudtok megnézni. Azt talán mondanom sem kell, hogy spoilerveszély!

Ami a blogot illeti, a jövőhét folyamán bővebben is foglalkozok majd az első évaddal. Lesz szavazás, nyalánkság és minden bizonnyal friss hírek is. Bár a móka már valószínűleg holnap elkezdődik a heti Levelesláda rovattal. Készüljetek!

Végül, itt szeretném megköszönni CicMax-nak, hogy gyors és jó minőségű feliratokkal látott el minket az egész évadban.
🙂

Reklámok

Posted 2010. június 12. by Nekomajin in Hírek, SGU, Történetvonalak

Tagged with

12 responses to “Véget ért a Universe első évadja

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szept. 28. keddi napra esik. Nem 30.-án lesz az a premier? 😉
    De messze van az még… :S

  2. Gratulálok, így jár az, aki csak olvas, és nem ellenőrzi a dátumokat. Hülye Neko.

    Köszi.

  3. Nekem is csak azért tűnt fel, mert be akartam írni a naptáramba. 😀

  4. Én meg annyira siettem a posttal, hogy ez lett a vége.

    Viszont akkor itt megemlíteném, hogy ebben a trailerben már benne van Simeon!

  5. Simeon az a csúnyán néző a puskával? 🙂

    Viszont semmilyen alien nincs még… 😦

  6. Hááát
    Tipikus olyan befejezés hogy alig bírjam kivárni a folytatást.
    Már most nagyon várom.

  7. Kayama:
    Bizony, az a csúnyán néző puskával. 😀

    toca87:
    Most érzem én is, hogy mennyire durvák a cliffhangerek, mert eddig mindig folyamatosan néztem a Csillagkaput. Soha nem kellett még ennyit várni a folytatásra. :/

  8. Nekomajin.
    És még milyen messze lesz a folytatás. 😦
    Lehet hogy addig megnézem újból az Atlantist.

  9. Én kb egy hónapja fejeztem be a nagy Csillagkapu maratonomat, amit tavaly július elején kezdtem, nem sokkal azután, hogy megjelent a Final Cut. Kiváló időtöltés a holtidőre. 😀 De tudom ajánlani a DVD extrák és spec epizódok beszerzését is, mert elég jó mulatság így nosztalgiázni.

  10. Hát én nem tudom, de most néztem az abydos gate universes aloldalát, de az ott fórumozó agyonra fikázzák a universt.
    Szerintem szerethető, bár egy két dolog hiányzik még belőle.
    Pl. csinálhatnának már felderítéseket a hajón. Annó atlantison is voltak jó kis ős cuccok. 🙂
    Akinek nem tetszik az nézzen mást!! :O

  11. Én se értem ezt a sok fikázást. Nekem se tetszik benne pár dolog, viszont pár másik meg kifejezetten tetszik. Bár igazából ha egy kicsit felpörgetnék, és kevesebb lenne a nyál, akkor már-már kiváló lenne. Szerintem.

  12. hát igen!
    Idegenek, Űrcsaták, Felfedezésék.
    Tökéj lenne. 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

