Ezen a héten: Aftermath   17 hozzászólás

Az alábbiakban spoilerek szerepelnek az eheti részből!

A mai részben egyszerre folytatódik a Lucian szövetség szál, és kezdődik egy teljesen új történetszál, ami valószínűleg még a következő évadba is átnyúlik majd.
Vajon hogy néz ki a Destiny hídja?

Képgaléria, Syfy műsorajánló és sneak peek:

Reklámok

Posted 2010. október 5. by Nekomajin in Ezen a héten, Hírek

Tagged with ,

17 responses to “Ezen a héten: Aftermath

Subscribe to comments with RSS.

  1. :O és pont ez nem tudom holnap megnézni…
    Jól tévedek, h az a neje? (2. videó vége)

  2. Nem néztem meg, de szerepelni fog benne Gloria.

  3. :O te kirakol olyan videót amit nem néztél meg előtte? :O És mi lenne, ha az 5. másodpertől fogva Győzikesó lenne?

  4. Akkor exponenciálisan nőne a blog látogatottsága. 😀

    Amúgy hiteles forrásból van. 😛

  5. Jó, de akkor is… szóval kirakni vmit amit nem láttál… hát izé ez nekem… na mind1… ^^

  6. Hülye leszek én, hogy megnézzek egy több, mint két perces spoilerdömpinget? 😀

  7. Jó kis rész volt. Kíváncsi leszek arra a bizonyos naaaagy küldetésre, ami majd minden mást überel. Bár nyilván a kövi részben elárulja Rush ha kiborul a bili, de szerintem az ősökkel lesz kapcsolatos. Meg akarták vele keresni a saját őseiket vagy máshová szakadt testvéreiket vagy efféle. A Föld és a Galaxis (Tejút) megmentése sztem nem lenne elég érdekes, azt már számtalanszor megmentették a CSK csapatok. 😀
    Viszont a Destiny irányítóterme tetszett, olyan kis hangulatos, bár nem igazán tartom praktikusnak, hogy a hajó legfontosabb részét ilyen ajtórengeteg zárja el, elvégre oda nyilván sokan járkáltak (volna). Persze a sorozathoz ez jobban passzolt, hiszen jól el kellett zárni a legfontosabb helyiséget. 😀

  8. Nekem az is tetszett, hogy be volt süllyesztve, így kívülről se lehetett megtalálni. Tényleg jó kis steampunk feelingje van a dolognak. Elzárva meg azért nem volt annyira. Csak két ajtó. Az szerintem nem sok.

  9. Basszus, észre sem vettem mostanáig a besüllyesztést, azt hittem csak közelít a kamera meg a hajóban zörög valami és azért jön közelebb az építmény… 😀
    Tényleg, így nem volt könnyű, bár a logika alapján azért ki lehetett volna következtetni, a Star Trekben is általában a legfelső szinten van a parancsnoki híd. Elinek gondolnia kellett volna rá… XD

    2 ajtó, de tisztára mint egy zsilip (lehet, hogy a híd külön mentőkabinként is üzemelhet és ki lehet lőni?) Azért egy vészhelyzetben megnézném, hogy elkezdik összevissza nyitogatni és mászkálnak keresztül rajta az ősök…

  10. Én vagy 5× visszaléptettem. 😀 Már belül is furcsa volt, hogy miért lepi el a pajzs, illetve, hogy eddig miért nem lepte el, de aztán kívülről látszott, hogy nem a pajzs mozgott, hanem a terem emelkedett ki. Amúgy logikus, hogy zsilipszerűen el lehet zárni a hidat. Gyakorlatilag lehet használni a hajót úgy, hogy csak a híd körül van pajzs, life support, stb. Azon mondjuk nem lepődnék meg, ha maga a híd nem csak abból az egy kabinból állna, amit most láttunk, hanem tartozna még hozzá néhány, csak onnan nyíló kamra.

  11. Most megint visszanéztem, és amikor kinyitja Rush az első ajtót, utána már csak a nagy gombot kell megpöccintenie, hogy kinyíljon a híd ajtaja is, szóval lehet, hogy a külső ajtó (ami lefelé nyílik) csak afféle biztonsági megoldás, alapesetben nyitva van, és akkor csak egy ajtón kell átmászkálni a legénységnek ami lényegesen leegyszerűsíti az eddigi problémázásomat. 😀

  12. Igen, ez igaz lehet. Meg ha jól emlékszek, akkor kicsi is a hely egy légkamrának.
    Ezt jól kitaláltuk. 😀

  13. Egy apró észrevételem lenne: az eredeti SG filmben legalább 50 ember húzza fel az eldöntött kaput állóhelyzetbe, az SGU-ban viszont elég 4 is. És még be is ásták fixen! 😀
    Ráadásul ha megnézed azt a jelenetet amikor Greer megtalálja a kaput és amikor később felállítva mutatják, látszik, hogy nem egyforma a két hely. Bugocska…? 😀


  14. Én most hirtelen vissza nem nézem azt a jelenetet, de szerintem a kapu alapból állt, és Greer a tetején állt. A környék meg azért változott meg, mert szétrobbantgattak mindent a kapu körül. (Meg nyilván a forgatáson arrébb vitték. 😀 )

  15. Affene, igazad van. Ha jobban megnézi az ember tényleg áll a kapu, csak a tetejének a görbülete elsőre úgy tűnt, mintha körbefutna. Meg elég széles is ezek szerint. A robbantás tényleg csinálhatott ilyen krátert, úgyhogy akkor ezt jól benéztem… 😀

  16. Nem volt olyan csúnya, mint a csütörtökös benézésem. 😀

  17. Csak majdnem… 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

