Ezen a héten: Awakening   8 hozzászólás

Az alábbiakban spoilerek szerepelnek az eheti részből!

A mai rész az előző epizód végén felfedezett objektum körül forog. Hatalmas meglepetés, felfedezés és a hazajutás reménye vár a szereplőkre.
De mi lehet az az objektum?

Syfy műsorajánló és sneak peek:


Képgaléria is lesz, ha megjavul a GateWorld.

Posted 2010. október 12. by Nekomajin in Ezen a héten, Hírek

Tagged with ,

8 responses to “Ezen a héten: Awakening

Subscribe to comments with RSS.

  1. :O most akarom! most akaroooomm!

  2. Na, várod holnap a magyar feliratot, vagy jó lesz angollal is? 😀

  3. Asszem jó lesz az is…

  4. várom a feliratot, az előbb néztem, cicmax már 72%-on jár 🙂

  5. Az http://www.addic7ed.com-on elég hamar vannak viszonylag jó minőségű angol feliratok a transcript alapján. Nyilván nem tökéletesek, de simán nézhetőek.
    Persze most nem CicMaxnak akarok ellenreklámot csinálni, mert tök jól fordít, csak én már azt a pár órát se bírom ki. 😀

  6. Megnéztem!
    Nagyon jó!
    Egyáltalán nem értem hogy mért olyan rossz a nézettsége.
    Én mindig alig várom a következő részt.
    Most pl. nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz Telforddal.
    Egy kicsit mutathattak volna többet a kaputelepítő hajóból.
    Szeretem nagyon a sorozatot.
    Teljessen más a hangulata mint az előző szériáknak, de szerintem mindegyiknek megvan hogy melyiket miért lehet szeretni. 🙂

  7. Szegény Telfordra rájár a rúd… Először agymossák, aztán megölik majd újraélesztik, most meg otthagyják egy csapat mosolygós idegennel egy “ipari” űrhajón kaja/víz/bármi nélkül. Rush ezért nagyon seggbe lesz rúgva. 😀

  8. Be szépen összefoglaltad! 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

