A Universe leállításának 6 oka   21 hozzászólás

Darren Summer, a legnagyobb, bennfentes rajongói oldal, a GateWorld alapítója, néhány perce tett közzé egy bejegyzést, amiben kifejti a gondolatait a Universe megszüntetésével kapcsolatban. A rajongók legnagyobb részéhez hasonlóan ő is a Syfy idióta műsorstratégiájában látja az okokat.

Darren az alábbi hat pontban fogalmazta meg a gondolatait:
(Nem szószerinti fordítás)

  1. A Syfy igyekezett felzárkózni a nagy, országos csatornákhoz abban, hogy egész évben tudjon saját készítésű műsorokat sugározni. Azonban a Syfy egy relatíve kicsi kábel csatorna, ezért nincs elég költségvetése, hogy ezt megtegye. Ezért néhány éve kitalálták, hogy átalakítják az akkorra már klasszikusnak számító Sci-Fi Friday-t, és inkább megbontják az évadokat, és szétszórják, hogy egész évben kitartson. Ugyanakkor a Csillagkapu (akkor még az Atlantis) ráadásul még az őszi-tavaszi időszakra is került, amikor az országos csatornák is premiereket premierekre halmoznak. Ekkor (az SGA 4. évadjában) kezdődött a nézettség is csökkenni, hiszen nagyobb volt a választék esténként, nagyobb volt a verseny is. Az eddigi egy estén vetített 2-3 sorozat helyett most 1 sorozatnak egyedül kellett megbirkóznia az országos csatornák premierjeivel.
  2. Természetesen az országos csatornák is folyamatosan alakították a műsorrendjüket, ezért a korábbi rendszer visszaállítása már nem segített volna. Logikus döntésnek tűnt, hogy hét közben (például kedden) többen néznek TV-t, mint pénteken este, ezért a Universe-et (is) átrakták keddre. Viszont így pont két olyan országos csatornán futó műsorral került egy időpontra, amik egyrészt nem a réteg scifi műfajt képviselik, másrészt sorra döntik a nézettségi rekordokat. (NCIS, Dancing with the Stars) Utólag könnyű okosnak lenni, de ettől még ez a húzás hatalmas bukás volt. Mindkét sorozat elvérzett. (A Caprica volt a másik.)
  3. Ugyanakkor a döntés némileg kényszerű is volt, mivel a Syfy megvette a Smackdown (pankráció) közvetítésének jogait. A show tradícionálisan pénteken fut mióta világ a világ, ráadásul két órás, így már csak egy sorozatnak maradt hely a pénteki műsorsávban. Némi kavarás után ez a Sanctuary lett, ami azóta a pankráció farvizén is döntögeti a nézettségi rekordokat, és szinte már biztos, hogy megrendelik a 4. évadját is. A fő kérdés természetesen az, hogy ha a Universe maradt volna pénteken, akkor most a Sanctuary-ért sírnánk-e, miközben az SGU soha nem látott nézettséget produkálna. Ezt sajnos már soha nem fogjuk megtudni.
  4. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy a sorozatokat nem a rajongók száma alapján gyártják vagy nem gyártják, hanem a sorozatok előtt/közben/után leadott reklámokból befolyt bevétel alapján. Manapság egyre inkább eltolódik a TV nézés a TV nem nézés felé, vagyis amit tudunk, azt rögzítjük vagy letöltjük, és majd megnézzük, ha időnk lesz rá. Természetesen a reklámokat ilyenkor már kihagyjuk, így a TV csatornáktól bevételt “veszünk el”. Ahogy minden csatorna, a Syfy is legnagyobb részt a saját reklámbevételeiből él. A legális letöltésekből (iTunes, Amazon, Hulu) és a DVD eladásokból csak az MGM részesedik, a Syfy nem.
  5. A hosszú hónapokig tartó évadközi szünetek mindenképpen károsak a Universe-hez hasonló történet-orientált sorozatoknak. Az előző két sorozatnál egy-egy hosszabb szünet nem nagyon befolyásolta a nézettséget, hiszen az egymást követő epizódok kevésbé kapcsolódtak egymáshoz. Márpedig a nézettség nagyobbik részét adó “alkalmi nézők” nem szeretik, ha nem emlékeznek, mi történt korábban. A másik dolog, amit az alkalmi nézők nem szeretnek az az, ha a számukra kedves sorozat egy teljesen más időpontra költözik. Ez a két dolog együtt megtette a hatását, drasztikusan lecsökkent a nézőszám. Más csatornáknak volt annyi eszük, hogy például a LOST és a 24 évadait egyben adják le, a Syfy-nak nem.
  6. A fenti okok viszont csak részben magyarázzák a döntést. A Universe egyszerűen nem volt akkora siker, hogy a körülmények ellenére is életben maradjon.

Eddig tartottak Darren Summer gondolatai. Az eredeti írást elolvashatjátok a GateWorld-ön.

Én úgy gondolom, hogy ha igazán akarták volna, meg lehetett volna menteni a sorozatot. Az első évad során a nézettségi adatok folyamatosan, néha drasztikusan csökkentek. A második évadban viszont folyamatosan, kis eltérésekkel 1 millió körül alakultak a számok, ami ugyan alacsony, de azt bizonyítja, hogy a nézettség stabilizálódott, és az emberek egyre jobban megkedvelték az egyre jobb epizódokat. Tehát a sorozatos baklövések és stratégiai hibák ellenére meg lehetett volna oldani a problémát, ha akarták volna. De a Syfy a korábbi klasszikus scifi csatorna helyett inkább a ma divatos tinicsatorna profilt választotta. Elárasztják a csatornát kamureality-vel, nézhetetlenül gagyi TV filmekkel és kismillió új sorozattal, aminek a nagy része úgy fogja végezni, ahogy a Caprica és a Universe végezte. Korábban olyan klasszikusokat vetítettek, mint a Farscape, az SG-1, az Atlantis, a Battlestar Galactica, most pedig egyre több szemetet adnak.

Ugyanakkor azt se szabad elfelejteni, hogy ha a Universe készítői nem pazarolnak el egy egész évadot a karakterek alapozására, hanem azon a szinten indítanak, ahol a 2. évad kezdett, akkor egészen biztosan más lenne a helyzet. Hiába lett a sorozat szinte részről-részre jobb, ha ennyire mélyről indítottak. De ennek ellenére is azt gondolom, hogy a Syfy egyszerűen elszarta az egészet, mert a külföldi csatornákon, például Kanadában, kiváló nézettségi adatokat produkált a sorozat.

Advertisements

Posted 2010. december 18. by Nekomajin in Hírek, SGU, Történetvonalak

Tagged with ,

21 responses to “A Universe leállításának 6 oka

Subscribe to comments with RSS.

  1. Én még mindig nagyon bízom benne, hogy valahogy Mallozziék megoldják, hogy ne maradjon a rajongók számára ilyen befejezetlen a sorozat.
    Ez nem maradhat így! 😦
    Legalább könyvben adják ki.
    A SyFy meg csődöljön be. 😦

  2. Azt írta többször is a blogján, hogy nincsen kizárva, hogy valahogy közzéteszik a történet végét, ha bekövetkezik, ami bekövetkezett, de azt nem részletezte soha, hogy milyen formában és mennyire részletesen.

  3. Szerintem az SGU egy dogunalmas sorozatnak indult, unszimpatikus szerelokkel(kiveve Rush), es mint tudjuk, ha valamit a nezok beskatulyaznak, akkor annak annyi.

  4. Hat nekem vegig nagyon tetszett a sorozat es vegre a 2. szezonban dobtak is egy nagyot azzal, hogy Rush megmondta mi a Destiny eredeti celja.

    En szemely szerint nagyon vartam a 3. evadot, ugy ahogy sajna az Atlantist sem tudtam vegig nezni. Ez azt jelenti, hogy az embereknek nem kell a sci-fi tobbe, csak a retegeknek, inkabb mindenfele Gyozike / VV fele maszlagot neznek 😦

    Udv
    Sanyi

  5. Basszzaa meg pedig én szeretem ezt a sorozatot :S =( ez így szar lesz jó az 1. évad tényleg ellett baszva főleg a vége.
    De azért jó kis sorozat volt na m1 azért remélem a 2. évad 2. fele érdekes lesz =)

  6. Itt az utolsó rész már csak a feliratot várom, reméllem nem lessz vége!
    Szerintem az egyik legjobb volt mostanában. Legalább egy nagy filmet mint a SG1 megérdemel a végére.
    De egy magyar adó is megvehetné hogy legyen szinkron is.
    Jobb lenne mint Győzike ismétlése 😀
    Th

  7. Hat bekapcsolodom en is ebbe a karaktercsataba. Sajnos hogy az amberek is nagyon butak… ahelyett, hogy neznenek valami jo sorozatot inkabb nezik a sok olyan szart mint Gyozike, ValoVilag, Szerelem a legfelsobb szinteken, es meg a faszom tudja, hogy mennyi ilyen megrendezett mocskot tudnek felsorolni. Na de ha ez kell egyeseknek akkor forduljanak magukba es basszak szajba magukat mert igy tenyleg megbukik egy-egy nagyon jo sorozat.
    Azoknak uzenem akik ezeket a szarokat nezik, hogy elvezetek csak a selejt valosag show musorokat mert annyi eszetek nincsen, hogy eszrevegyetek, hogy benneteket tudnak a legkonnyebben manipulalni a media alltal. A jol beharangozott reklamokkal megnyernek benneteket a szar musorukhoz es oda vagytok kerulve mar reg, hogy egy-egy ertelmes mondatot nem tudtok elmondani, erolkodnod kell, hogy szepen tudjal kerni egy pohar vizet.. es igy nevelodik az uj generacio. Bemesz a munkaba es arrol beszelgetsz a kolegakkal, hogy Alekosz igy, Beci ugy, kocsog Gyozi amugy stb.. sorolhatnam hajnalig…. es ezzel a lexikalis tudasod vegere is ertunk mert ha valaki “kulso” szemely feltesz egy kerdest a mindennapi eletrol megall a szo benned mert nem tudsz megszolalni mivel az a szemely nem ejtett ki a szajan egy-egy szamodra oly fontos kulcsszavat mint pl a fent emlitett nevek kozul valamelyik. Ugyhogy draga holgyek es urak amig manipulalni tudnak egy-egy ilyen musorral egyeseket (sajnos eleg sokan vannak) addig ne is varjuk, hogy a jo sorozatok jol vegzodjenekha egyalltalan eljutnak addig, hogy vegzodjenek (pl. SGA – SGU). Mielott valaki azert biralna, hogy en is csak egy SCI-FI rajongo vagyok annak elmondom, hogy a manipulativ musorokon kivul nezek barmit ami tetszik.

  8. Na először is, ez volt az utolsó ilyen hangnemű komment, amit nem törlök. Lehet felháborodni jogosan vagy jogtalanul, lehet bírálni, lehet fikázni, de a káromkodást fogjuk vissza! Szerintem elég furcsán veszi ki magát, ha valaki másokat akar kioktatni a kultúráról, és közben úgy beszél, mint a legutolsó bunkó paraszt. Egy-egy bazdmeg belefér, de attól, hogy csak egy vigyorgó karika van a nevünk mellett, még lehet normálisan fogalmazni.

    Másodszor pedig ezeknek a műsoroknak semmi közük ahhoz, hogy melyik sorozatot szűntetik meg, és melyiket nem. Ha egy kicsit utána olvasol a dolgoknak, akkor láthatod, hogy például az SGU folyamatosan elég neves sorozatokkal versengett a nézettségért. Egyedül a Dancing with the Stars volt showműsor, de annak sincs semmi köze a (kamu)reality-khez.

  9. “a külföldi csatornákon, például Kanadában, kiváló nézettségi adatokat produkált a sorozat.”

    Kérdem én (bár már lehet adtatok rá választ), nincs rá esély, hogy akkor egy kanadai csatorna megvegye a jogokat és folytassa a sorozatot?

  10. tömören: nincs

    • Jó, és nem tömören? 🙂 Úgy értem miért ennyire megoldhatatlan, hogy folytatódhasson a show?????!!! 😥

      • Amerika lakossága >>>>>>> Kanada lakossága
        A kiváló kanadai nézettség néhány százezer főt jelentett. Ekkora nézettségből viszont nincs akkora reklámbevétel, ami képes lenne eltartani egy ilyen drága sorozatot. Ez nem egy sitcom 4-5 színésszel, két kamerával meg egy díszlettel.
        Hogy a másik bejegyzéshez írt kérdésedre is válaszoljak, a két DVD film 7-7 millióba került, és ha jól emlékszek, akkor Mallozzi valami olyasmit írt, hogy egy filmet 3-4 sorozat epizód költségvetéséből hoztak ki. Ebből kiszámolható, hogy egy évad olyan 35-40 millióba kerülhet kb. Persze ez csak becslés, de viszonyítási alapnak jó.

      • 250 Ft-os dollárral számolva ha minden rajongó beadna kb 5000Ft-os összeget (ha azt vesszük ennél drágább egy újonnan kijött DvD film, és így úgymond “megvennének” a népek egy egész évadot) az olyan 20 dollár, akkor ha a negyvenmilliót elosztod 20-al kijön 2 milla, aminek a fele pont annyi, mint amennyire kezdett stabilizálódni a 2. évad nézettsége. És nehogy már ne legyen elég nagy lökés, hogy a rajongók kiperkálják a büdzsé felét…. Szerintem érdemes belegondolni… Fanatikusok vannak, akik érthetetlen dolgokba képesek pénzt ölni, és ez még nem is lenne olyan értelmetlen, és szerintem ez nem is lenne olyan nagy áldozat egy igazi rajongónak, hogy ennyit áldozzon egy általa szeretett sorozatra. És akkor még nem vettük azt, hogy a SyFy az USA-ban megy, de attól függetlenül a világon meg milliónyi SG rajongó van akik közt még tuti lenne olyan, aki áldozna rá. Ha bejönne (persze egy értelmes vetítési stratégiával) akkor a SyFY talán befektetne utána több évadra is, vagy más csatorna megvenné, mert ha ez a tendencia folytatódott volna a 3. évadban, akkor biztos elismerné más is, hogy: “Hm, ebben tényleg van fantázia!”

      • Jujj, ezt jól megaszondtam…:) bocsi srácok, lelkes vagyok és csak ötletelek, bennem még él a remény, egyszerűen ez így nem jó!!! 🙂

      • Azért ez nem így működik. A nézők száma nem egyenlő a rajongók számával. A néző azzal fizet a sorozatért, hogy megnézi a közben lévő reklámokat. A rajongó meg azzal, hogy fizet a streamért, vagy megveszi DVD-n.
        Egy olyan világban, ahol nem létezik a torrent.

      • Akkor azt mondod, hogy egy fikarcnyi realizmus sincs az ötletemben?:)

  11. Ezt most találtam:

    Stargate Universe, a bukás oka

    A SGU megbukott, mert a fejesek a saját igényeiket és szükségleteiket tartották fontosabbnak és nem a saját közönségükét. Nem is érdekelte őket, hogy egyáltalán megnézzék azt, hogy van-e igény a termékükre. Az üzlet miatt sietve elkezdtek gyártani valamit, mikor arra nincs semmi igény és maga az ötlet semmi mást nem kapott, mint negatív visszhangot.

    Brad világossá tette: azt gondolta, hogy amit megérint azt arannyá tudja változtatni. Nem érdekelte az, hogy meghallgassa a rajongókat vagy a saját színészeit. Hogy merészeli bárki is megkérdőjelezni vagy kritizálni a munkáját? Végül kaptunk egy rakás felnőtt embert, akik befogták a fülüket és szándékosan blokkoltak minden olyan visszajelzést, ami nem egyezett meg a gondolatmenetükkel.

    Brad és Robert Cooper alig várták, hogy végezzenek az SGA-val és alig várták, hogy megszabaduljanak Joe Flanigantől, mert nem akarták megtartani azokat, akik nem értettek egyet velük. Joe Flanigannel való bánásmúduk eléggé összefoglalta és világossá tette azt, hogy az arroganciájuk felülkerekedett. Még a részvétüket sem fejezték ki, amikor Joe apja meghalt vagy köszönték meg neki, amiért folytatt a forgatást azon a napon, amivel megspórolt nekik több ezer dollárt.

    Szóval meggyőzték magukat, hogy nekik van a legjobb szereplőgárdájuk és hogy a SGU túl fog szárnyalni mindent, ami előtte volt. De a tisztelet teljes hiánya a rajongók és a színészek iránt volt az, ami a legnagyobb sikerüket végül a legnagyobb bukásává tette. Az új színészek sem tartották tiszteletben azt ami a sorozat előtt volt és ez már előre megbélyegeztea személyiségüket. Az SGU csapat szakszerűtlen hozzáállása volt az, ami a SGU bukásához vezetett.

    Senki nem volt hajlandó visszalépni és beismerni, hogy a SGU nem az volt, amit a rajongók szerettek volna, vagy azt, hogy komoly bajok voltak vele. Az összes producer csak egy kis imádó, talpnyaló csoportra hallgattak és mindenki mást kizártak. Minden interjúnál, amit a producerek vagy a színészek adtak, úgy állították be a SGU-t, mint a valaha készült legjobb dolgot és azokat akik kritizálni merték, gyűlölköző embereknek állították be, akik szándékosan szabotálni akarják a SGU-t. Milyen gyerekes és nevetséges viselkedés ez. Még az összes bekövetkezett jóslatok után is másfelé hárították a szemrehányásokat.

    Darren rögeszméjét arról, hogy a Syfy-t hibáztatja eléggé szomorúnak és szánalmasnak találom. Mindig is nagy tisztelője voltam Darrennek, de az utobbi idők alaptalan támadásai a Syfy-jal szemben, az ami miatt nagyot csökkent a szememben. Minden cikk figyelmen kivűl hagyja, azt a tényt, hogy a SGU egy pénteki időpontban bukott meg és megbukott minden olyan országban, ahol leadták, és ahol az időpont és a napok nem számítottak, de továbbra is gyűlöletet táplál a Syfy ellen, ami mindennel ellenkezett, amit javasolt GW-n az elmúlt 2 évben.

    A kritika az élet része. Senki nem várta az íróktól, hogy a rajongók minden nyafogását teljesítsék, de amikor egy teljes rajongótábor hangoztatta nem tetszését az új irányvonulat miatt, akkor talán egy jó üzleti érzék kellett volna, hogy ezt észre vegyék.

    De már láttunk bizonyítékot a SGA 5-ik évadjában arra, hogy JM szeretett makacsul ellenállni, hogyha valaki nemtetszését fejezte ki az új irányvonulat iránt, amit a sorozat követett. Ahelyett, hogy figyelt volna a kritikákra, a válaszuk az volt, hogy még többet adtak a rajongóknak abból, amit nem szerettek. Tökéletes példa erre Keller. Minél több rajongó panaszkodott a karaktere miatt, annál több Keller centrikus résznek voltunk kitéve. Minél többet panaszkodtak McKay túlszerepeltetése miatt, annál több McKay centrikus részt kaptunk. Az ötödik évadban rengeteg potencia volt, de a legtöbbet csak besöpörték a szőnyeg alá, be nem fejezett történeti szálakkal, kedvezve McKaynek, aki hirtelen szerelemes lett Kellerbe.

    Megtartották minden rossz szokásukat és folytatták azokat a SGU-ban, de amíg a SGA karakterei/színészei tartották a nézettséget, a szörnyű forgatókönyv és átlagon aluli cselekmények ellenére, addig a SGU színészei nem kapták meg ugyanazt a szeretet és támogatást, mint a SG1/SGA színészei és nagyon kevesen szerették a karaktereiket. Az írók ismét elhárították a kritikákat és folytatták az erőltetett melodrámájukat, olyan karakterekkel, amelyeket a közönség nem érdekelt. Nem volt érzelmi kötődés a SGU színészei között, nem volt kiemelkedő férfi/nő és őszintén szólva nem is követném nyomon, hogy mit csinálnak a jövöben.

    De még azok után is, hogy vége, Brad és Co és mindenki akinek köze volt a sorozathoz továbbra sem ismerik be a hibáikat. Még mindig úgy hivatkoznak rá, mint egy meg nem értett mesterműre és külső befolyásokat hibáztatnak a haláláért és nem a sorozatot magát vagy a producereit. Nincs tökéletes sorozat és míg a rajongók különböző dolgokat szeretnek és utálnak, a SGU hibája nem csak az volt, hogy egy karaktert túl szerepletéstettek, vagy az hogy ki kivel lett összerpárosítva, maga sorozat átgonodolása volt rossz. Minden ami a Csillagkaput sikeressé tette el lett dobva és egy hibrid sorozatot kaptunk Csillagkapunak álcázva, egy halom karakterrel, amelyeknek nincsen egy jó tulajdonsága se.

    De a legrosszabb mind közül, hogy az írók azt várták tőlünk, hogy ezekre az önző, kicsinyes karakterekre HŐSKÉNT tekintsünk fel. Próbálták bemesélni, hogy ez a fajta viselkedés sokkal realisztikusabb és sokkal közelebb érezzük majd magunkat hozzájuk. Azokhoz a karakterekhez, akik megölik egymást, hogy a saját bőrüket mentsék.

    Nos az írók elhalasztották a lehetőséget. Nem érdekelt egyik SGU karakter sem és ez az egyik ok, ami miatt sok rajongó abba hagyta a sorozat nézését. Irreális karakterek erőltetett hibákkal nem volt jó kikapcsolódásra. Egyikhez se tudok úgy viszonyulni. Nem akarok tökéletes karaktereket és nincs is olyan, hogy hibátlan ember. SGA/SG1-ben volt sok tökéletlen karakter, de összeségébén feláldozták volna magukat a többségért, és ez az amiről a Csillagkapu szólt. Jó emberek próbálják a lehető legjobbat csinálni, és nem emberek akik bűnözőként viselkednek és végsőkig elmennének, hogy a saját bőrüket megmentsék mások kárára.

    forrás: http://cms.scifi-nexus.com/?p=586

    • Én ezzel nem értek egyet több okból sem.
      Bármelyik színészt vagy stábtagot kérdezték, mindig arról áradoztak, hogy mennyire jó volt együtt dolgozni. Nagy család, meg minden. Persze ebben lehetnek túlzások, de 15 év alatt csak kibukott volna valakiből, ha ez PR kamu lenne.
      Aztán ott van az, hogy nem hallgattak a rajongókra. Már hogyne hallgattak volna. Hiszen az SGU is egy csomót javult a kezdetekhez képest. De visszahozták Beckettet is. Azt pedig kötve hiszem, hogy bárki is nyavajgott volna a McKay-centrikus részek miatt, mikor magasan ő volt a legkedveltebb karakter a sorozatban. Az meg külön vicces, hogy szerinte Mallozzi direkt Keller- meg McKay-centrikus részekkel cukkolta a nézőket az SGA 5. évadában, mert amikor elkezdték vetíteni, már az egész évad le volt forgatva.
      És az is marhaság, hogy Darren Summer (a GateWorld főszerkesztője) rögeszmésen hibáztatja a Syfy-t, hiszen egy csomó bejegyzésben annyira diplomatikus volt, hogy néha már viccbe hajlott a dolog.
      Ez a blogbejegyzés csak arról szól, hogy a szerző szerint a producereket kell karóba húzni, és aki mást gondol, az hülye.
      Arról nem is beszélve, hogy ezek a producerek olyat tettek le az asztalra 15 év alatt, amit csak kevesen a TV-s szakmában. Az lehet, hogy itt-ott hibáztak (hülyeség lenne tagadni az első pár SGU rész láttán), de többszörösen is történelmet írtak, amit nem lehet tőlük elvitatni.

    • Jelentsük ki, hogy vannak marhaságok ebben, amiket pl te is írtál Neko! Teljesen igazad van, és nekem is hasonlók jutottak eszembe. Ez a cikk körülbelül úgy hangzik, mintha a SyFy megkért volna valakit, hogy mossa le róla a mocskot… Látványosan védi a csatornát, és szerintem jogtalanul! ŐK tehetnek róla, hogy így alakult a nézettség, ilyen lehetetlen időpontra tenni egy hiába nagy elődökkel rendelkező, de mégis új sorozatot marhaság volt!!! Akkor még jogos lenne a SyFy védelme, ha csak erről lenne szó, de ott a Caprica, és egyéb olyan remek sorozatok, amik a SyFy-nek köszönhetik, hogy végük lett. Szerintem éppen a csatorna az üzletorientált, és nem törődök a rajongókkal fajta, mondhatnám azt, hogy amit leír a cikk az alkotókról, az egy az egyben inkább a SyFy-re igaz!!! Tény, hogy ez az SG nem az volt, mint a régiek, egy mélyebb, felnőttesebb, kicsit újabb irányt próbált felvenni, ami először nem jött be sokaknak, de ha valaki végignézi a sorozatot, és képes lenne elhagyni az általánosítást, és észrevenni, hogy mennyit fejlődött a show a végére az elejéhez képest, akkor rájönne, hogy igenis a készítők odafigyeltek a rajongókra!!! A búskomor hangulat megmaradt persze, nem lehet valamit hirtelen egy az egyben elhagyni, de látványosan kevesebb lett a sajnálkozás, egyre több volt az akció, a visszatérő régebbi szereplők! Látszik, hogy igen is próbáltak a rajongók kedvére tenni, és szépen lassan átvezetni egy olyan vonalra ezt a remek sztorit, hogy meglegyen az arany középút, és minimálisan, úgy, hogy a rajongóknak is tetsző módon az írók kiélhessék az új irányvonalat, de ugyanakkor visszacsempészték a régi dolgokat, hogy meglegyen a nosztalgiaérzet, és egyre jobban szimpatizáljunk a szereplőkkel. A vége fele már olyan szinten poénokat csempésztek bele egy-egy részbe, hogy csak néztem, hogy ez mekkora meglepetés már az SGU elejéhez képest!!! Majdnem minden második részben volt egy olyan poén, amin majd kiestem a székből úgy röhögtem, és ez tényleg visszaidézte a régi szériákat, így meglehetett a nosztalgiafaktor amit annyian szerettek volna! És még azt mondják nem figyeltek oda a rajongókra…ugyan már…Az írók úgy érzem be akarták fejezni ezt a nagy szabású, és szerintem remek sztorit! És egy igazi Stargate fan szemet hunyhatott volna olyan apróságok felett, amilyen idióta érveket hozott fel egy két ember, hogy miért nem volt jó a sorozat! Az írók nyilatkozatai alapján, amiket akkor olvashattunk, amikor kiderült, hogy tényleg vége a sorozatnak őszintén látszott, hogy ők sajnálják, hogy vége, és nem azért, mert ezentúl ebből nekik nem lesz profituk…szerintem nem kell őket féltenünk, olyat tettek le az asztalra, hogy röhögve kapnak majd állást! Ők tényleg bánták, hogy vége van, és szerintem amint lehetőségük lesz rá folytatni fogják, mert megmondták, hogy szerették csinálni az SG-t, mert imádják!!! Ne aggódjatok, lesz itt még csillagkapu! 😉 A Joe Flannigen-es részhez meg annyit fűznék hozzá, hogy és meg olyat olvastam, hogy nem egy könnyű eset a fickó néha, és ehhez a nem köszönték meg, hogy benn maradt forgatni-hoz annyit, hogy ez egy magán jellegű ügy, és nem tudhatjuk, hogy mik zajlottak ott a háttérben, és teljesen életszerűtlen az is, hogy Joe elmonda mindenkinek, hogy: “Jajj, ezek a Malozzi-ék olyan rendesek voltak, megköszönték, hogy bennmaradtam!”… Ez is, kb olyan kifogáskeresős duma!

  12. Hát ez a cikk vagy blog bejegyzés tényleg olyan mintha valaki arra kérte volna az írót, hogy mosdassa ki a sy-fy-t.
    Nevetséges.

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s