Ezen a héten: Gauntlet   4 hozzászólás

Az alábbiakban erős spoilerek következnek az eheti részből!

A robothajók blokádja tovább folytatódik. Mivel az energiatartalékok újra kimerülnek, a legénységnek meg kell küzdenie az ellenséggel.

Képgaléria, Syfy műsorajánló, Space műsorajánló és sneak peek:


Posted 2011. május 9. by Nekomajin in Ezen a héten, Hírek

Tagged with ,

4 responses to “Ezen a héten: Gauntlet

Subscribe to comments with RSS.

  1. 17 év után fájó ez a pillanat hogy talán az utolsó pillanatokat jelenthetik ennek az epizódnak az eseményei 😦

  2. Bevallom én valami bonyolultabb feladványt vártam így a végére (igaz nem Eli “kiírására” számítottam, de valóban érdekes megoldás). Szegény nyilván nem fogja megjavítani azt a sztázisfülkét, de a kis barátnője már nyilván epedve várja a hajó kényelmes adatbankjának melegében… XD

    Az meg mekkora lett volna már, hogy az epizód végén megjelenik egy szöveg, hogy hát sajnos Eli számításai mégsem lettek jók és menet közben elfogyott a kraft ami a legénység halálát okozta. Konyec.

    Amire viszont kíváncsi lennék:
    – Ha a vezérhajók képesek hipertérugrásra, akkor nem követhetik/előzhetik meg a Destinyt a kövi galaxisba?
    – Milyen információmorzsákat szedeget fel a D. a megállóin ami közelebb viszi a küldetése teljesítéséhez?
    – Amikor Eli lekapcsolta a végén az energiát, a híd vajon miért nem süllyedt vissza a hajótestbe?
    – Hová lettek a kék űrlények és miért nem akarják már megszerezni a hajót, és persze mi van azzal az évadközi beharangozóval, hogy Chloén egyre inkább elhatalmasodik a kék vírus?
    – A Novus telepeseit akkor most visszavitték a telepesbolygóra és kirakták őket?

  3. Igen, szerintem is az a sanszos, hogy feltölti magát a hajó HDD-jére, de az mekkora WTF lenne, ha valahogy sikerülne megőriznie a testét is!
    A kérdéseidre válaszolva:
    – Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem történt volna meg, de mi van akkor, ha csak interstellar hiperhajtóművük van, nem intergalactic?
    – Szerintem nem a megállók során gyűjti az információkat. Azok csak azért vannak, hogy a hajó energiához meg ellátmányhoz jusson. Én arra tippelek, hogy egyszerűen csak rögzíti a háttérsugárzást valahogy, hogy aztán abban keresni lehessen.
    – Passz. 😀
    – Én még a kékeket se írtam volna le, de végül is egyelőre annyi sült ki a dologból, hogy Chloe jó lett matekból. 😀
    – Nem arra a bolygóra vitték őket vissza, ahol találták őket, hanem arra, amit a novusi adatbázisban találtak, ahová végül evakuáltak.

  4. Aww, igazad van, most már nekem is beugrott amikor beszéltek róla, hogy az “igazi” novusiak még vagy 100 évig nem érnek arra a bolygóra. Fáradt voltam, sry. 🙂

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

