Stargate Rewatch   16 hozzászólás

A legnagyobb Csillagkapus portál, a GateWorld szerkesztői egy maratoni hadjáratot terveztek el, még a franchise kivégzése utáni napokban.

A terv nem más, mint a teljes franchise végignézése a rajongókkal együtt, és mindenféle ehhez kapcsolódó rovatok és beszélgetések indítása a portálon.
Minden hónapban egy évad, hetente átlagosan 5 epizód, mindenkinek a saját ritmusában. Eközben folyamatosan szavazások, korábbi interjúk, érdekességek és fórumozás a GateWorldön, plusz az ige terjesztése a közösségi oldalakon és a saját blogokon, weboldalakon, hogy egy igazi, világméretű közösségi esemény legyen az egész.
A cél a nosztalgiázás mellett a franchise életben tartása a jövőbeli folytatás reményében. Ennek keretében itt a blogon is lesznek majd összefoglalók, hogy megvitathassuk a szavazások eredményeit, és magyar nyelven is nosztalgiázhassunk egy kicsit.

A Rewatch a jövőhéten kezdődik a mozifilmmel, majd augusztustól az SG-1 első évadjával folytatódik. A teljes menetrendet megnézhetitek a GateWorldön.

Én magam 2-3 hónapja fejeztem be a második SG maratonomat, de erősen gondolkodok rajta, hogy újra végigtoljam. Ki csatlakozik? 🙂

Posted 2011. július 21. by Nekomajin in #SGRewatch, Hírek, Rovatok, TV

Tagged with , , , ,

16 responses to “Stargate Rewatch

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nekem pont folyamatban van a második maratonom. 😛 Épp a 9. évadnál tartok. Univers finálé után kezdtem el bánat ûzés miatt, hogy vége a franchisnak.
    De egy ilyen eseménybôl nem szivesen maradnék ki. Szóval jómagam csatlakozom. 😉

  2. Nekem eddig két maraton van a hátam mögött így ez lesz a harmadik mivel ezt nem hagyhatom ki. 😀 Az ötlet pedig hogy egy kis nosztalgiázást csináljanak igencsak kedvemre való. 😀 Az hogy itt a blogon is arra nem is találok szavakat… 😉

  3. Gondolkodtam én is, hogy újra kellene nézni az egészet. Kis nosztalgia sosem árt. Bár a Viasat6 jóvoltából minden pénteken újra élhetjük.

  4. Gondolkodtam én is, hogy újra kellene nézni az egészet. Kis nosztalgia sosem árt. Bár a Viasat6 jóvoltából minden pénteken újra élhetjük, amint kinyílik a kapu.

  5. Azt még nem találtam ki, hogy pontosan hogy lesz a dolog itt a blogon, de mindenképpen bekapcsolódunk, szóval lehet majd nosztalgiázni ezerrel. 🙂

  6. Remek! 😀

  7. Csak természetes. örülök, hogy magyar blogon is lesz komment lehetőség.

  8. Én is csatlakozom, tutira újrakezdem ugyanolyan ütemben mint a kintiek

  9. Úgy csatlakoznék én is csak költözködés miatt be van dobozolva a csillagkapu kollekcióm. Csak a Universe elérhető.
    Végig tolom azt.
    Bízom benne hogy az ilyen események az MGM-spyglass fülébe jutnak és elgondolkodnak.
    SG Forever!!! 🙂

  10. Nem tudom, meddig költözködsz, de ez a maraton másfél évig fog tartani, szóval szerintem lesz időd utólérni magad. 🙂

  11. Igaz!
    🙂
    Remélem közben várhatunk valami új infót SG ügyben.

  12. Meglepődve tapasztaltam, hogy jövő hét péntektől a Viasat 6-on a Csillagkapu idősávjában a Bsg lesz. Tudtok valamit arról hogy folytatja e a csatorna 3. évadtól?

  13. Tyű, még egy maraton a MacGyver mellé… Pedig nem kéne ki maradni belőle.

  14. @logan:
    Ennek utánanézek majd. Amúgy se rossz ötlet összeírni egy kis guide-ot, hogy melyik csatornákon lehet belefutni SG epizódokba.

    @pintergreg:
    A MacGyver tök rövid. Alig lesz átfedés. 😀
    Meg azért heti átlag 5 rész nem egy nagy kunszt.

  15. Jaja. 5db/hét tarthatónak tűnik. Azért még mindig több mint 100 rész van hátra belőle, meg a két film. És azzal meg napi 2 részt haladok. n_n

  16. Hát hozzácsapsz még a napi kettőhöz egy SG-t! 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

