#SGRewatch: SG-1, 1. évad, szavazás, eredmények   3 hozzászólás

Eltelt az augusztus, és ezzel a nagy Csillagkapu újranéző világmaraton első hónapja. Itt vannak a szavazások eredményei.

  • A legjobb Jack jelenet: Jack kristály másolata felidézi a fia halálának emlékeit. 01×06 – Cold Lazarus
  • Legjobb Daniel jelenet: Daniel nem tudja megmenteni a Négy Nagy Faj adatbázisát. 01×10 – The Torment of Tantalus
  • Legjobb Sam jelenet: Sam a bomba ellenére sem hagyja egyedül Cassandrát a bunkerben. 01×14 – Singularity
  • Legjobb Teal’c jelenet: Teal’c a Jaffák ellen fordul, és segít a foglyoknak megszökni Apophis börtönéből. 01×01 – Children of the Gods
  • Legjobb CsK-1 jelenet: A csapat egyhangúlag megszegi a parancsot, és átlép a kapun a Daniel által megadott koordinátákra. 01×21 – Within the Serpent’s Grasp
  • Legjobb vendégszereplő: Tony Amendola Bra’tac szerepében. 01×11 – Bloodlines
  • Legjobb epizód: 01×10 – The Torment of Tantalus

A szavazatok százalékos eloszlását megnézhetitek a GateWorld bejegyzésében.

Szerintem a legjobb Carter és Teal’c jelenet egyértelmű volt. Ti mit gondoltok az eredményekről?

Posted 2011. augusztus 31. by Nekomajin in #SGRewatch, Rovatok

Tagged with , ,

3 responses to “#SGRewatch: SG-1, 1. évad, szavazás, eredmények

Subscribe to comments with RSS.

  1. A legjobb Carter és Teal’c jelenet tényleg világos hogy ezek de szerintem ugyanennyire egy egyértelmű a legjobb O’neill jelenet. Az egyetlen eredmény ami szerintem nem “jó” az a legjobb epizód nekem abból egyértelműen a There But For The Grace Of God (Isteni kegyelem) a favorit. De persze kinek hogy. 😀

  2. Többségével egyet értek. Engem valahogy jobban megérintett a Jack-Kawalsky beszélgetés, de ez az O’Neill jelenet is a Top3.ba van nálam.

  3. Én tudtam volna jobb jelenetet is jelölni O’Neillnek. Persze nem tettem, úgyhogy már mindegy. 😀
    Legjobb epizódból többet is tudnék. Az eredménnyel egyetértek olyan szempontból, hogy a történet miatt a Torment of Tantalus nagyon epic volt, viszont poén/akció szempontjából mást is tudnék választani.

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

