Hírcsomag /120102/   15 hozzászólás

Sanctuary, Joe Mallozzi & Paul Mullie, Amanda Tapping

A múlthéten ért véget a Sanctuary 4. évadja egy eléggé befejezés szagú duplarésszel. Jelenleg még a készítők sem tuják, hogy lesz-e folytatás, mert a Syfy még nem nyilatkozott ez ügyben.

Jövőhét szerdán (11-én) jelenik meg Joe Mallozzi és Paul Mullie képregényének az első kötete. A Dark Matter hat ember kalandjait meséli el egy galaktikus utazás során a szerzőktől megszokott stílusban. A 4 kötetes történet a tervek szerint egy TV sorozat pilotja is egyben.

Korábban már írtam róla, hogy Amanda Tapping (Samantha Carter) főszerepet kapott a Space Milkshake című scifi vígjátékban. A húzónevek között szerepel még Robin Dunne (Sanctuary: Will Zimmerman), Kristin Kreuk (Smallville: Lana Lang) és Billy Boyd (Gyűrűk ura: Pippin). A filmnek elkészült az első trailere, ami ugyan nem sok mindent tartalmaz, de rendkívül vicces.

Reklámok

Posted 2012. január 2. by Nekomajin in Hírek, Más sorozatok, Színészek

Tagged with , ,

15 responses to “Hírcsomag /120102/

Subscribe to comments with RSS.

  1. Na mibe fogadjunk, hogy a Sanctuaryt kaszálják a syfy illetékesei?
    Erre a vígjátékra kíváncsi vagyok !

    • Elég gyanús, marhára kezd elegem lenni a SyFy-ből, ekkora marhákat régen látott az emberiség, sorra nyomják el a jó sorozatokat….

      Ez a milkshake cucc ez marha jó lesz érzem xD

    • Én is attól tartok, hogy alávágnak a Santuary-nak. Ahogy néztem, 1,2 millió körüli nézettséget produkált, ami az a szint, aminél az SGU-t vígan elkaszálták. De majd meglátjuk. Hátha a 13 rész jobban bejön nekik, és még egy évadot rendelnek.
      Az a baj a Sanctuary-val, hogy se nem epizódikus, se nem összefüggő. Van, hogy 4-5 rész is egymás szerves folytatása, máskor meg teljesen különálló epizódok követik egymást. Nekem tetszik ez, mert rajongó vagyok, de úgy tűnik, hogy egy átlagos TV nézőnek ez nem jön be.

      Egyébként mit gondoltok erről a szintezett kommentelési dologról? Más sablonoknál szépen látszik, de ennél eléggé kusza. Kikapcsoljam?

  2. *logan:
    Ja 🙂 De amúgy is jónak tűnik, biztos pihent egy valami lesz xD

  3. Ez az új sorozat nagyon várós! 😀
    A Sanctuaryt pedig nagyon sajnálnám ha elkaszálnák de a SyFy mostanában enyhén szólva sem a legjobb döntéseket hozza.

    • Milyen sorozat?

      • A Milkshake-re gondol szerintem, így a videó alapján, ami szerintem is jó!!!

        OFF: Esetleg egy próbát szerintem megérne egy olyan rendszer, ha tudsz olyat tenni, hogy akinek válaszol az ember, akkor azt a kommentet beidézi, vagy ha az túl hosszú, akkor csak annyit, hogy: “válasz XY z-edik kommentjére:”

      • Ilyen szinten nem tudok belenyúlni a sablonba. Idézni lehet, ha kimásoljátok a szöveget és idézőjelbe teszitek vagy [em] … [/em] kódok közé, ahol a szögletes zárójelek helyett kacsacsőrök vannak, és akkor dőlt lesz. Vagy meg lehet nevezni az illetőt egy @ jellel a neve előtt, vagy külön sorba, stb.

      • Ok, de amúgy ez se olyan rossz, meg mindegy, megértjük egymást 🙂

      • Szerintem @Cikázz a D. Hewett / Paul McGillion féle “Dog’s breakfast”-os űrszappanorerákra gondolt sorozaton, tényleg, azokról van valami hír? 😀

      • Na az még egy marha jó cucc lesz az előzetesből ítélve!!!:)

      • @pintergreg
        Arról nincs hír sajnos.

  4. @Nekomajin
    A Space Milkshake-re gondoltam, legközelebb pontosabban fogalmazok. 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

