#SGRewatch felmérés   9 hozzászólás

Egy kis statisztikai jellegű felmérés keretében legyetek szívesek válaszolni az alábbi kérdésekre!


A kommentekben pedig véleményezhetnétek az egész kezdeményezést.

Reklámok

Posted 2012. január 3. by Nekomajin in #SGRewatch, Rovatok

Tagged with ,

9 responses to “#SGRewatch felmérés

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eddig nem volt időm megint végignézni mindent, de most megjött a kedvem, nehogy bekapcsolódjak 😉

  2. OFF: Nem tudom hova írjam, úgyhogy ide írom bocsi!!! Nem találtam sehol neten, hogy mennyibe fáj egy évad elkészítése, ezért lehet idiótán fog hangozni a kérdés, de az nem merült fel senkiben, hogy a rajongók beledobnak valamennyit a 3. évad elkészítésébe?????

  3. Sziasztok!
    Én nyomom a rewach-ot, de 3. évad után megcsúsztam és jelenleg is a 4. évadot tolom.
    Az a baj hogy szerintem idő hiányában mindig is csúszásban leszek. De nem adom fel
    mert üdítő a számomra újra végig nézni. Én nem szoktam a külföldi oldalakat nézegetni,
    de a külföldi rajongók mennyire maradtak hűek lelkesek a sorozattal, így hogy nem tudni
    lesz-e valami, ha lesz is mikor.

  4. Az a baj, hogy amikor elindul ez a rewatch, akkor köbö 3 hónappal azelőtt fejeztem be az Atlantiszt, mert én előtte kezdtem újranézni a sorozatot, és így más azért még egyszer elkezdeni nem akartam, így is sok időt szántam rá, majd talán később becsatlakozom.

  5. Az SG1-be szerintem már nem szállok be, majd az Atlantiszba. ^^

  6. Én a >>>saját<<< tempómban haladok. 😀 sg10ep14 közben aludtam el éjjel. 😀 😀 😀 előtte sga03ep04 volt. ^____^

  7. Nem tudod, hogy a Rewatchban hogy lesz az Atlantis? Párhuzamosan ahogy kell, vagy szétbontják akár úgy, hogy egyik nap sg1 másik nap sga…?

    • Sajnos nem. Simán végig az SG-1, és csak utána kezdik az SGA-t.
      Kár érte. Volt, aki felvetette, hogy erre figyelni kéne, de végül nem változtattak az eredeti terven a szervezők.

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

