Stargate Command – mobil játék /FRISSÍTVE/   4 hozzászólás

Emlékeztek még arra a mobilos játékra, amiről néhány hónapja írtam? Nos, nem vagyok benne biztos, hogy ez az a játék, de határozottan egy játék.

Még áprilisban írtam arról, hogy a pletykák szerint egy új mobilos Csillagkapu játék van készülőben, de bennfentesek a San Diego Comic Conra ígérték a nagy bejelentést.
A SDCC lezajlott a múlt héten, és a beígért nagy bejelentés elmaradt. Ma viszont megjelent egy cikk a GateWorld-ön egy mobilos játékról.
A cikk szerint az alkalmazás segítségével bejárhatjuk a Parancsnokság folyosóit, mindenféle ismerős dolgokat találhatunk, és Csillagkapus kvízekkel és minijátékokkal játszhatunk. A fejlesztő cég folyamatos frissítéseket ígér. Az első minijáték már elérhető. Nagyon találóan golfozni lehet a kapun keresztül. 🙂

Azért nem vagyok benne biztos, hogy ez az a játék, amiről korábban is írtam, mert egy teljesen más nevű cég fejlesztette, ráadásul a korábbi hírek arról szóltak, hogy a játék minden mobilos platformon elérhető lesz, ehhez képest ez az alkalmazás jelenleg csak iPhone-ra és iPadre tölthető le. Az egyetlen közös pont a grafika, ugyanis a korábbi hírekben kiemelkedően jó grafikáról volt szó, és a képek alapján ez a játék is elég szép.

A játék jelenleg ingyenesen letölthető az iTunesról. Ha van köztetek Alma tulajdonos, aki kipróbálja, az írhatna egy cikket a blogra.

FRISSÍTÉS
Rákérdeztem a GateWorldnél, és ez tényleg az a projekt, amiről írtam áprilisban.
Plusz egy szapora felhasználó már gyártott is néhány screenshotot: http://www.vooks.net/forums/index.php?/blog/1/entry-496-stargate-command-mini-hands-on-hints-of-sg1-future/

Reklámok

Posted 2012. július 19. by Nekomajin in Hírek, Játékok

Tagged with ,

4 responses to “Stargate Command – mobil játék /FRISSÍTVE/

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jó lenne ha Androidon is futna!

  2. Hát, azért a szépséggel vitatkoznék, de mindenképpen jó hír, hogy valamilyen formában életben tartják a sorozatot. Az emlékezetes golfozást jó ötlet volt belerakni, de azért remélem a fejtörők és a kvízek komolyabbak, és méltóbbak lesznek! De amit a legjobban remélek, hogy tényleg jön Androidra, mert ha nem akkor én ebből kimaradok… 🙂

  3. Amint megláttam a bejegyzést futottam is letölteni. Nekem kimondottan tetszett, és írtam róla cikket meg lőttem pár screenshotot is, segítenél milyen emailcímre tudnám elküldeni Neked?

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!

