Resistance – kérdések és válaszok   4 hozzászólás

A GateWorld szerkeszőti csokorba gyűjtötték a rajongók kérdéseit az új játékról, és elküldték a Cheyenne Mountain Entertainment-nek.
Van néhány érdekes kérdés és pár sablon válasz, ezen kívül igyekeztem rövidre fogni a fordítást.

GateWorld: Milyen játék is a Stargate Resistance? Mik az alapok, és van-e már konkrét megjelenési dátum?

Cheyenne Mountain Entertainment: Alapvetően egy harmadik szemszögű lövöldözős játék, ahol a játékosok tapasztalatokat és bónuszokat gyűjthetnek a játék során, amiket a későbbiekben felhasználhatnak a játék során.
Az egyes csaták kimentelei alakítják majd a galaktikus csata kimentelét, ami eldönti, hogy ki uralja a galaxis egyes régióit. A régiók feletti uralom pedig meghatározza a galaxis felfedezését és a játék lehetőségeinek kihasználását. Folyamatosan érkeznek majd új pályák, bónuszok és felfedezhető elemek a játékhoz, ami 2010 első negyedévében fog megjelenni.

GW: Van bármiféle kapcsolat (történet, szereplők, stb) a szintén fejlesztés alatt álló Stargate Worlds-zel?

CME: Szándékosan megtervezett kapcsolat nincs, de a Worlds története még mindig nincs kész, ezért nem kizárt, hogy később kialakulnak majd.
Ezen kívül a Worlds inkább arra törekszik, hogy a játékosok maguk alakíthassák ki a világukat, a történetet, míg a Resistance egy tömeges, harcorientált játék.

GW: Mennyi ideje fejlesztik a játékot, és miért kezdték el egyáltalán, hiszen még a Worlds sincsen készen?

CME: Az egész hátterében a gazdasági válság áll. A Worlds fejlesztése rengeteg pénzt és sok kiváló szakembert igényel, amit jelenleg nem tudunk finanszírozni. Ezen kívül a szembe kellett néznünk néhány igen kemény technikai kihívással a fejlesztés során, amiket mindenképpen meg kell oldani ahhoz, hogy a játék a boltokba kerülhessen.
A befektetők szerették volna, ha minél hamarabb elkészül a Worlds, de a fentiek miatt ezt nem tudtuk vállalni. Ezért úgy döntöttünk, hogy elkészítjük a Resistance-t, hogy túléljük a válságot, és erőforrásokat gyűjtsünk, hiszen a Worlds továbbra is a fő projekt.

GW: A stúdió anyagi helyzetét és a Worlds folyamatos késéseit figyelembe véve miért pont most kezdték el egy másik játék fejlesztését? Hogyan reagálnak a rajongók azon megjegyzésére, hogy a CME/Firesky egy játékot se tudott elkészíteni, nem hogy kettőt?

CME: A forrásaink legnagyobb részét jelenleg a Resistance köti le, úgyhogy valójában inkább csak egy játékról van szó. A Worlds túl nagy projekt ahhoz, hogy ilyen gazdasági helyzet mellett be tudjuk fejezni. Ezért kitaláltunk egy új tervet, amihez elég anyagi és fejlesztői erőforrás áll rendelkezésünkre.
De azt mindenképpen el kell mondani, hogy a Resistance-t nem egy az egyben a Worlds csapata fejleszti.

GW: Ez egyben azt is jelenti, hogy a Worlds még tovább fog csúszni? Van jelenleg valami közelítő megjelenési dátum?

CME: Nem feltétlenül, ugyanis az új projekt nélkül se lett volna elég forrásunk a Worlds befejezéséhez. Ellenben azt reméljük, hogy a Resistance-ből származó bevételek enyhíteni tudják majd a befektetőktől való függésünket, és több potenciált adnak a Worlds befejezéséhez.

GW: Miért csak PC-re jelenik meg a játék? Egy szerepjátékkal ellentétben ez sokkal inkább játszható konzolon.

CME: Nyitottak vagyunk a többi platform (pl. Xbox 360, PS3) felé is a jövőben, amennyiben igény lesz rá.

GW: A közzétett képek már a végső renderelésből származnak? Néhány eléggé szögletes és elmosott, mintha pár évvel ezelőtti játékokból lennének.

CME: Néhány kép még korábbi fázisból való. Jelenleg az utolsó simításokat végezzük, és amint végeztünk, újabb képeket fogunk közzétenni.

GW: A hosszú fejlesztési idő miatt hogy tudtak lépést tartani a technológia fejlődésével?

CME: Kb szeptember óta fejlesztjük a Resistance-t teljes ráfordítással, és az Unreal 3 motor legfrisebb verzióját használjuk, ami a vezető technológia a PC-s játékok területén.

GW: Van valami fő történet a játékban? Beillik valahová az SG-1 történetvonalába (például a Goa’uldok 8. évadbeli legyőzése előttre)?

CME: Konkrét dátumot nem határoztunk meg, de a játék története néhány évvel a 10. évad után játszódik. Egy hatalmi vákuum van a fennmaradt rendszerurak között, akik a megmaradt Jaffákkal és Ashrakokkal szövetkeznek, hogy leigázzák a Parancsnokságot, és újra uralmuk alá vegyék a galaxist.
A másik oldalon a Parancsnokság képviseli a legnagyobb erőt, és próbálja megvédeni az idegen bolygók lakóit a Goa’uldoktól.

GW: Szerepel majd a játékban a sorozatból ismert karakter?

CME: Jelenleg nincs ilyen karakter, de ez sincs kizárva a jövőben.

GW: Egymagam is játszhatom majd a játékot (például gyakorló pályák formájában)? Lesz bármiféle offline játékmód?

CME: A Resistance egy csapatokon alapuló online játék, tehát nem.

GW: Játszhatok majd ismeretlen emberekkel is, vagy csak a barátaimmal?

CME: Teljes mértékben. A játékosok csatlakozhatnak egy általuk választott csatához, illetve a számítógép is választhat nekik csatát.

GW: Teljesen kezdőként is játszhatom majd a játékot, vagy könnyű falat leszek a tapasztalt játékosoknak?

CME: Ez a harmadik szemszögű játékok egyik előnye. Bárki játszhat a tapasztaltabbak ellen.

GW: Lesz publikus béta tesztelés?

CME: Egyelőre nincs tervben.

GW: Lesz letölthető demó verzió?

CME: Úgy érezzük, hogy erre nincs szükség.

GW: Egyelőre úgy tűnik, hogy a játék az SG-1 történetéhez kapcsolódik (fegyverek, karakterek, fajok). Várható a jövőbeni fejlesztéstől, hogy a Pegazus galaxisban is
játszhatunk?

CME: A rendszerurak valószínűleg nem elégszenek meg egy galaxissal, úgyhogy valószínű, hogy a Pegazust is célbaveszik majd.

GW: Mi a kedvenc játékmódod a Resistance-ben?

CME: Én személy szerint nagyon élvezem a hat válaszható karaktertípus taktikai arzenálját. Ha akarom, akkor végigsöpörhetek a pályán egy P90-essel, de akár végig osonhatok egy Ashrakkal a pályán, hogy lesből támadjak.
Ugyanakkor élvezem a csapatmunkán lévő hangsúlyt is. Minden karaktertípus egyedi képességekkel rendelkezik, de a csapatban ezeket saját kedvemre ötvözhetem.

Az eredeti cikk a GateWorld-ön: http://www.gateworld.net/news/2009/12/cme-answers-stargate-resistance-questions/

Posted 2009. december 22. by Nekomajin in Hírek, Játékok

Tagged with , , ,

4 responses to “Resistance – kérdések és válaszok

Subscribe to comments with RSS.

  1. Egyre kevésbé érdekel 😦
    Nekem hiányzik az sp mód.

  2. Ja, és Boldog Karácsonyt! 😀

  3. Jó, hát nem lehet mindent. Amúgy meg a singleplayer is csak egyszemélyes multiplayer. 😀

    Neked is BoKa! 🙂

  4. Visszajelzés: Február 10-én jön a Resistance! « Csillagkapu hírek magyarul

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!