Hírcsomag /110503/   3 hozzászólás

Egy kis Universe, egy kis RDA, és mások.

A Universe második évada a korábbi hírekkel ellentétben május 31-én érkezik egyes, és júlus 4-én kettes régiókóddal. Az amerikaiak csak DVD, az európaiak viszont Blu-ray változatot is kapnak. Az extrákat és az árakat megnézhetitek a GateWorld cikkében.

A Syfy úgy döntött, hogy egész héten SGU és SG-1 maratonokat tart a franchise végének tiszteletére. Jövőhét hétfőn egész napos SGU maraton lesz az utolsó rész felvezetéseként, addig pedig minden nap reggeltől estig a legkedveltebb SG-1 részeket adják.
Bár ez minket, magyar nézőket nem érint, véleményt lehet róla alkotni…

A Propworx megkezte a hónapok óta folyó SG-1/SGA aukciójának utolsó szakaszát. Június 12-éig lehet még licitálni az eBay-en a kiárusított kosztümökre, kellékekre és díszlet darabokra..

A Fairly Legal című sorozat folytatódik a második évaddal. A sorozatban Richard Dean Anderson (Jack O’Neill) egy titokzatos, visszatérő szereplőt alakít.
Ugyancsak RDA szerepel a History Channel egyik új filmjében. A színészt ezúttal a 101 Gadgets That Changed the World (101 kütyü, ami megváltoztatta a világot) című műsor házigazdájaként láthatjuk június 19-én.

Ahogy korábban már itt is olvashattátok, Brian J. Smith (Matthew Scott) egy új Syfy filmben szerepel, ami a népszerű Red Faction című videójátékon alapul. A Syfy közzétett egy trailert, amit megnézhettek a GateWorld cikkében.

Posted 2011. május 3. by Nekomajin in Hírek, Más sorozatok, SGU, Történetvonalak, TV

Tagged with , ,

3 responses to “Hírcsomag /110503/

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ezt nem nagyon értem hogy az amcsiknál miért nem jön bluray-en is a második évad, de nem is nagyon érdekel. A brittektől már megrendeltem.
    Az Atlantist is berendeltem pedig még mindig nem tudni hogy region free lesz-e.
    Sebaj ezek kötelezők kékben mégha magyar vonatkozás nélkül is.

  2. Valószínűleg az MGM azt hiszi, hogy az amcsi fanok most megveszik a DVD-t, aztán majd egy év múlva meg a Blu-ray-t is. Le vannak maradva egy pár évvel szerintem.

  3. ez gáz hogy az sgu véget ér pedig most jönnének a jó részek elbaszták hogy az első évadot unalmasra csinálták kiváncsi lenék hogy Eli-nak sikerült e megcsinálni a sztázisfülkét? kár a sorozatért sokat ki lehetett volna hozni belőle. Az univerzum titka kíváncsi lettem volna rá 😀

Neked is van véleményed? Ide pötyögd!